عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1391
بازدید : 148
نویسنده : امیر امرائي

سفر در زمان غیر ممکن است، مگر آن‌ که...

 

رؤیای سفر در زمان سال‌هاست که ذهن انسان را به خود مشغول کرده؛ اما شبیه‌سازی مهبانگ با استفاده از متامتریال، نشان می‌دهد تا زمانی که آنتروپی در جهان رو به افزایش است، حرکت پیکان زمان مع نخواهد شد.

 

خبر آنلاین:اگر از علاقمندان به سفر در زمان باشید، حتما سری «بازگشت به آینده»، دکتر امت براون و خودروی دلورین او را که یک ماشین‌ زمان تمام‌عیار بود، به خاطر می‌آورید. آزمون تازه محققان دانشگاه مریلند که با شبیه‌سازی مهبانگ در فضایی بند‌انگشتی اجرا شده، نشان می‌دهد رؤیایی سفر در زمان در دنیای ما محقق نخواهد شد و باید به تماشای ماشین‌های زمان در آثار علمی‌تخیلی اکتفا کنیم.

به گزارش نشنال‌جئوگرافی، ایگور اسمالیانینو و یو- جو هانگ از دانشگاه مریلند، با استفاده از خواص متامتریال، دستگاهی ابداع کرده‌اند که نشان می‌دهد «پیکان زمان» تنها در یک جهت حرکت خواهد کرد و قادر نیست با بازگشت مجدد روی مسیر پیشین، اثر بروز وقایع و رخدادها را از میان ببرد.

متامتریال برای ایجاد فضای سه‌بعدی
دستگاه شبیه‌سازی که توسط محققان دانشگاه مریلند ساخته شده، با 20 میلی‌متر طول از قرار گرفتن رشته‌های طلا و پلاستیک به تناوب در کنار یکدیگر ایجاد شده و ساختاری دارد که می‌تواند جهت پرتوهای نور را منحرف کند.

ماده به کار گرفته‌شده در این دستگاه نوعی متامتریال است که در سال‌های اخیر انواع دیگر آن برای تولید شنل نامرئی یا ابرعدسی‌ها که می‌توان به وسیله آنها طول‌موج‌های کوتاه‌تر از طول‌موج مرئی را تماشا کرد، استفاده شده‌اند.

متخصصان اخترفیزیک نیز با استفاده از خواص این ماده به ایجاد سیاهچاله‌ مصنوعی و شبیه‌سازی جهان‌های موازی دست زده‌اند.
شیوه استفاده محققان دانشگاه مریلند از این ماده نیز جالب‌توجه است. به دلیل خاصیت منحصربه‌فرد متامتریال در انحراف نور، معادلاتی که عبور ذره در زمان را نشان می‌دهند، مشابه معادلاتی خواهند بود که حرکت فوتون‌ها و دیگر ذرات کوانتومی مانند پلاسمون‌ها -ذراتی که از ارتعاش الکترون‌های آزاد در محیط پلاسما شکل می‌گیرند- را توضیح می‌دهند.

اسمالیانینو می‌گوید: «در این نوع مواد، حرکت پلاسمون‌ها بسیارشبیه به حرکت ذرات در فضای مین***سکی (چهاربعدی) خواهد بود. در نتیجه این ابزار مدل کوچکی از جهان 4بعدی را ایجاد خواهد کرد که حرکت افقی در سطح متامتریال معرف حرکت سه‌ بعد فضایی و حرکت عمودی مشابه حرکت بعد چهارم یعنی زمان خواهد بود».

جهان بی‌نظم‌تر از آن است که به زمان فرصت بازگشت بدهد
اسمالیانینو و هانگ، برای آزمون نهایی و شبیه‌سازی مهبانگ در متامتریال از پرتو لیزر سبز استفاده کردند. این پرتو با تحریک اتم‌های طلا باعث تولید پلاسمون‌ها شد و پلاسمون‌ها مانند آن‌چه در مهبانگ پیش‌بینی می‌شود، تنها از یک نقطه به اطراف منتشر شدند اما هر چه بیشتر از یکدیگر فاصله می‌گرفتند، بی‌نظمی در آنها واضح‌تر می‌شد.

مطابق قانون دوم ترمودینامیک، آنتروپی (بی‌نظمی) در سیستم‌های بسته با گذشت زمان افزایش می‌یابد و این دقیقا اتفاقی است که در این سیستم نیز رخ داده است.

اگر سفر در زمان در دنیای ما ممکن باشد، باید در این مدل پلاسمون‌ها بتوانند عینا مسیری را که پیش از این طی کرده‌اند، دوباره طی کنند. آنتروپی سیستم، عبور از مسیر پیشین را غیرممکن خواهد کرد و می‌دانیم که این آنتروپی با گذشت زمان باز هم در حال افزایش است.

نتیجه اینکه اگر این آزمایش بی‌نقص باشد، باید رؤیای سفر در گذشته و آینده را برای همیشه فراموش کنیم. اما این آزمایش مخالفانی هم دارد که استفاده از متاتریال و خواص آنرا چندان صحیح نمی‌دانند، به شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای و نتایج حاصل از آن اعتماد بیشتری دارند یا از نظر آنها این آزمون بسیار پیش‌پا‌افتاده طراحی شده است.

آندریاس آلبریخت، کیهان‌شناس دانشگاه کالیفرنیا که یکی از این مخالفان است، ایده جالبی دارد، او می‌گوید: «سفر در زمان تنها به نقطه‌ای بستگی دارد که دارید روی آن زندگی می‌کنید. شاید این سفر در جهان ما غیرممکن باشد اما می‌توانید جهان دیگری را تصور کنید که آنتروپی آن مرتب در حال افزایش و کاهش است. در این جهان فنجان‌های شکسته به حالت اول‌شان برخواهند گشت، پیرها جوان می‌شوند و همه چیز باز هم طبیعی است. فکر نمی‌کنید بهتر باشد ما هم کمی ذهنیت‌مان در مورد گذشته، حال و آینده را تغییر بدهیم».



:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1391
بازدید : 162
نویسنده : امیر امرائي

دانشمندان آمریکا علت دونیمه شدن دریا زمان موسی (ع) را کشف کردند!!؟

پژوهشگران آمریكایی روز سه شنبه اعلام كردند كه دو نیمه شدن دریا برای عبور پیروان حضرت موسی (ع) از تعقیب لشكریان فرعون مبتنی بر قوانین فیزیكی است.
یك باد شرقی كه در آن شب می‌وزید، می‌تواند همانطور كه در تورات و قرآن آمده است، سبب دو نیمه شدن دریا شده باشد.
این محققان این نتیجه را با استفاده از طرح های رایانه ای به دست آورده اند.
این دستاورد بخشی از تحقیقات این دانشمندان در ارتباط با اثر باد بر آب است.

'كارل دروز' كه سرپرستی این تحقیق را برعهده داشته است، گفت كه تصاویر رایانه ای تقریبا با آنچه كه در كتاب 'سفر خروج' در كتاب مقدس مطرح شده، مطابقت دارد.
در این گزارش یادآوری می‌شود، بر اساس دینامیك مایعات می‌توان این مطلب را درك كرد. باد به گونه ای آب را به حركت در می‌آورد كه براساس قوانین فیزیك یك گذرگاه امن ایجاد می‌كند كه آب در دو طرف قرار می‌گیرد و ناگهان آب به جای خود برمی‌گردد.
داستان ها در كتابهای مذهبی با كمی‌اختلاف همگی حكایت از آن دارد كه در سه هزار سال پیش حضرت موسی (ع) و پیروانش تحت تعقیب نیروهای فرعون به سمت دریا حركت می‌كنند. دریای سرخ در مقابل نیروهای پیشرو به دو نیمه تبدیل می‌شود و پس از آنكه این نیروها از دریا عبور می‌كنند دریا به حال اول برمی‌گردد و لشگریان فرعون غرق می‌شوند.

'دروز' و همكارانش درحال تحقیق درباره اثر باد در عمق آبهای اقیانوس و چگونگی تاثیر توفان های اقیانوس آرام و حركت امواج بر اعماق دریا هستند.
گروه زیر نظر 'دروز' به نقطه ای در جنوب دریای مدیترانه اشاره می‌كنند و مدل خود را بر اساس شكل زمین ها در سه هزار پیش ترسیم كرده اند كه باعث نقل این داستان شده است.
بر اساس این طرح رایانه ای، اگر بادی با سرعت 65 مایل در ساعت در آن شب به مدت 12 ساعت وزیده باشد، امكان دو نیمه شدن دریا تا عمق دو متر امكان پدیر بوده است.
در پایان پژوهش گروه تحقیق 'دروز' آمده است: مردم جهان قرن هاست كه از داستان عبور حضرت موسی از دریا شگفت زده شده اند و از خود پرسیده اند كه آیا این امر حقیقت تاریخی دارد. آنچه كه این تحقیق نشان می‌دهد این است كه توصیف دو نیمه شدن دریا اساسی در قوانین فیزیكی دارد. می‌برد.


:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , ,
تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1391
بازدید : 149
نویسنده : امیر امرائي

انسان‌ها طي 100 سال آينده منقرض مي‌شوند؟

پروفسور فرانك فينر، دانشمند برجسته استراليايي كه در ريشه‌كن كردن آبله هم نقش داشته، پيش‌بيني مي‌كند كه به دليل ازدياد جمعيت بيش از حد، تخريب محيط زيست و تغييرات آب و هوايي نسل انسان‌ها طي 100 سال آينده منقرض ‌شود.

 

اين پروفسور بازنشسته دانشگاه ملي استراليا مي‌گويد: انسان انديشه‌ورز همراه با بسياري از گونه‌هاي ديگر موجودات قادر نيست طي يك قرن آينده از خطر انفجار جمعيت و مصرف افسار گسيخته انرژي و منابع جان سالم به?در برد و منقرض خواهد شد.

آمار و ارقام موجود سال گذشته در سازمان ملل نشان مي‌دهد جمعيت كره زمين حدود 6.8 ميليارد نفر بوده كه اين رقم طي سال بعد، از مرز 7 ميليارد نفر خواهد گذشت.

فينر معتقد است كه بشر در حال انجام كارهايي است تا اين روند را به تاخير انداخته يا جلوي آن را بگيرد، اما اين شرايط بازگشت‌ناپذير است و از اين رو پيش‌بيني او را به معناي بدبيني زياد تلقي مي‌كنند. اكنون براي بازگرداندن شرايط كمي دير شده و اثراتي كه پس از صنعتي شدن جهان ايجاد شد شبيه اثرات دوره عصر يخبندان با برخورد شهابسنگ‌ها و ستاره‌هاي دنباله‌دار به زمين است.

تغييرات آب و هوايي شايد منجر به انقراض انسان شود و ما به همان سرنوشت افراد جزاير Eastor در شيلي دچار شويم. جزاير Eastor به خاطر صخره‌هاي سخت و توده‌‌هاي سنگي بزرگش شهرت دارد كه افراد پلينزي در آنجا اقامت داشتند. ابتدا جمعيت‌شان به آهستگي رشد كرد و سپس به انفجار جمعيت رسيد. همراه با اين رشد زياد جمعيت جنگل‌ها نابود شد و حيوانات درختي منقرض شدند. تمدن آنها اوايل قرن 16 شروع به فروپاشي كرد و در اوايل قرن 19 به طور كامل از بين رفت.

شباهت بين آنچه كه در قرن 16 شروع به رخ دادن كرد و شرايط امروزي ما به طرز هراس‌انگيزي آشكار است.

در اين رابطه بسياري از دانشمندان بدبين بودند و گروهي ديگر نيز خوشبين به حل مساله هستند و معتقدند رشد آگاهي در رابطه با ازدياد جمعيت، تخريب محيط و آلودگي‌هوا اميدهايي در ارتباط با حل مساله و ايجاد شرايط پايدار براي زمين ايجاد كرده است.



:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , ,
تاریخ : شنبه 14 مرداد 1391
بازدید : 159
نویسنده : امیر امرائي

آیا مایکرو<a href="http://tehrankids.com" _fcksavedurl="http://tehrankids.com" >سافت‌</a> می خواهد <a href="http://tehrankids.com" _fcksavedurl="http://tehrankids.com" >نوکیا</a> را بخرد؟

شایعات جدیدی بر سر زبان ها افتاده که مایکروسافت‌ مشغول مذاکره با نوکیا برای خرید بخش موبایل این شرکت است. بر اساس این صحبت ها هفته آینده قرار است مذاکرات اولیه برای این معامله بزرگ آغاز شود. ‏

البته این صحبت فعلا فقط در حد یک شایعه اولیه است اما اگر حقیقت داشته باشد ممکن است شما از سال دیگر تلفن های مایکروسافت‌ را به جای نوکیا در بازار ببینید. ‏

همکاری این دو شرکت طی چند ماه گذشته و از زمانی که یکی از مدیران ارشد مایکروسافت‌ به سمت مدیرعاملی نوکیا منصوب شد، افزایش چشمگیری داشته است. این دو شرکت بر روی استفاده از سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت‌ به عنوان سیستم عامل اصلی به توافق رسیده اند و حالا هم شایعات جدید از احتمال خریدن بخش موبایل نوکیا توسط مایکروسافت‌ خبر می دهند. باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد. ‏



:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 164
نویسنده : امیر امرائي

متولدین چه ماه هایی بیشتر عمر می کنند؟!

نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد، فصل تولد نوزاد، اثر علمی قابل اندازه گیری بر طول عمر فرد داشته و متولدان پاییز شانس بیشتری برای رسیدن به 100 سالگی دارند.
لئونید گاریلوف و ناتالیا گاوریلوا، از محققان دانشگاه شیکاگو رابطه تاریخ تولد و طول عمر افراد را مورد بررسی قرار داده و دریافته‌اند که محیط، دما و ماه تولد نقش به سزایی بر رفتار، خصوصیات ژنتیکی و طول عمر افراد ایفا می‌کند.
محققان در این پژوهش یک هزار و 500 فرد 100 ساله که بین سال‌های 1880 و 1895 میلادی به دنیا آمده بودند را مورد برسی قرار دادند.
نتایج این مطالعه نشان می‌دهد، افرادی که طی ماه‌های سپتامبر تا نوامبر (مهر تا اوایل آذر) به دنیا آمده بودند، بیش از سایر افراد به سن 100 سالگی رسیده‌اند.
همچنین افراد متولد ماه‌های مارس، می و جولای (فروردین، اردیبهشت و تیر) کمتر از سایرین شانس رسیدن به 100 سالگی را دارند.

در تحقیقات قبلی در خصوص رابطه طول عمر و ماه تولد نیز مشخص شده بود که متولدین پاییز از شانس بیشتری برای طول عمر برخوردار هستند. فرضیه‌ای که در خصوص طول عمر بیشتر متولدین پاییز مطرح می‌شود، به نوع بیماری‌های این فصل ارتباط دارد.
به گفته محققان، سرماخوردگی متداول در نخستین ماه‌های زندگی نوزاد می‌تواند بدن و سیستم ایمنی را در مقابل سایر بیماری‌ها مقاوم کند. تغییرات هورمونی فصلی نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند در افزایش سن متولدین پاییز نقش داشته باشد.


:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , سوالات , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 185
نویسنده : امیر امرائي

تئوری دسترسی به جریان برق از هوا
 

 

کمبود منابع انرژی سبب شده که بشر برای تامین آن به هر دری بزند. انرژی خورشیدی، تامین انرژی از امواج دریا و حالا ایده جدید سعی می کند از هوا برق تولید کند. محققان با بررسی فیزیک واکنش های شيميايی دریافتند که از هوای مرطوب نيز می توان به عنوان منبعی غنی از انرژی الکتریسیته نام برد. و دکتر Francesco Galeback از دانشگاه برزيل در مقاله ای یک تئوری دسترسی به جريان برق را از هوای مرطوب ارائه داده است.

   

در جو زمین انرژی الکتریسیته تولید می شود. شما صاعقه های پرقدرت را می بینید که بر همین اساس به وجود می آید. حالا ما داریم سعی می کنیم بفهمیم چگونه می توان این انرژی را توسط ابزارهایی ذخیره کرد. به دنبال آزمایشات یک تيم تحقیقاتی مشخص شد چگونه از برخورد ذرات ریز موجود در فضا نظير سیلیکا و فسفات آلومینویم در مجاورت مولکولهای آب می توان به جريان برق دسترسی پیدا کرد.

 

این ذرات به صورت معلق در هوا یافت می شود اما برای داشتن برق از هوا بایستی عملا به دنبال یافتن راهکاری مناسب باشیم که بتواند با حضور فلزات جمع کننده، برق را از هوا به خانها بیاورد. تصورش را بکنید در اینده چیزی شبیه صفحات خورشیدی داشته باشید که بتواند از هوا برق جمع آوری کند. پی بردن به این نکته می تواند علاوه بر ایجاد منبعی غنی از برق، بشر را در زمينه ایمن سازی بهینه تر برای جلو گیری از برق گرفتگی های ناشی از صاعقه کمک کند.

 

این ایده جالبی است. اما هنوز راه زیادی برای عملی شدن آن باقی مانده است. در صورت تحقق یافتن آن می توانید روی یک منبع جدید رایگان برق حساب کنید و نگران قبض برق فوق العاده گران نباشید.



:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 191
نویسنده : امیر امرائي

تفاوت بچه‌هاي اول و دوم خانواده در هوش

محققان آمريکايي دريافتند که بچه هاي اول خانواده از هوش بيشتري نسبت به خواهر و برادر کوچکتر خود برخوردارند اما بچه هاي دوم راحتتر با دنياي بيرون ارتباط برقرار مي کنند.

به گزارش مهر، پژوهشگران دانشگاه آدلفي در لانگ ايلند نيويورک نتايج تحصيلي 90 زوج خواهر و برادري که در دبيرستان ثبت نام کرده بودند و تفاوتهاي شخصيتي 76 زوج خواهر و برادر در همان سن را مورد مطالعه قرار دادند.

نتايج اين تحقيقات نشان داد که فرزندان اول به طور متوسط باهوش تر از برادران و خواهران کوچکتر خود هستند اما فرزندان دوم در کل نمره هاي بهتري در مدرسه کسب مي کنند.

براساس گزارش فاکس نيوز، اين محققان در خصوص دلايل اين نتايج توضيح دادند که فرزندان دوم به خاطر اينکه از تجربيات فرزندان اول استفاده مي کنند، سريعتر ياد مي گيرند.

از ديدگاه خصوصيات احساسي، بچه هاي دوم و تمام بچه هايي که پس از بچه اول متولد مي شوند تاحد چشمگيري در تعاملات اجتماعي خود برونگرا، احساسي و راحت هستند. اين درحالي است که بچه هاي اول بيشتر کمال گرا هستند و بنابراين به سختي در مباحث اجتماعي شرکت مي کنند.



:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , سوالات , ,
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1391
بازدید : 176
نویسنده : امیر امرائي
هرگونه سرنوشت مرگبار برای زمین در 21 دسامبر 2012 میلادی دروغ و بی اساس می باشد

بعد از این همه گمانه زنی و بحث در مورد سال 2012 حالا ناسا هم تصمیم گرفته تا با این دروغ و ادعای پوچ بجنگند. آقای دون یومانس مدیر دفتر اجرام مجاور زمین ناسا یک فلم ویدیویی و یک مقاله ارایه نموده که حاوی واقعیت های علمی در مورد اتفاقات آسمانی سال 2012 می باشد.
آقای یومانس با این کار خود توضیح میدهد که در سال 2012 هیچ اتفاقی نمی افتد. حالا ما هم خوشحالیم که این مقاله را جزو مطالب علمی برای رد پیش گویی های شوم سال 2012 برای شما ارایه میدهیم.

آقای دون یومانس پژوهشگر ارشد علمی ناسا


پایان جهان در 2012 : خبری راست یا دروغ؟




ماه و زمین از نظر سفینه فضایی گالیله در 16 دسمبر 1992، یعنی 8 روز بعد از رویارویی این سفینه با زمان. در آن زمان سفینه فضایی گالیله از فاصله حدود 6.2 میلیون کیلومتر به عقب نگاه کرد تا این تصویر زیبا را از ماه در مدار زمین بگیرد. تصویر از ناسا.
ظاهرأ در پایان سال 2012 علاقمندی خاصی به اجرام آسمانی، موقعیت و مدار آنها وجود دارد. من هم مثل شما علاقمند کتاب یا فلم خوبی در مورد اتفاقات فضایی اما فلم یا برنامه های تلویزیونی در مورد سال 2012 اساس علمی ندارد. حتی خبر های تقلبی و دروغ به نقل از ناسا نشر شده که گویا در سال 2012 یک اتفاق فضایی رخ میدهد و این اتفاق واقعیت علمی دارد.

پایان جهان در 2012 : خبری راست یا دروغ؟



نیبیرو نام یک سیاره تخیلی است که در مسیر برخورد با زمین قرار دارد، اما به سادگی می گویم که چنین چیزی اصلأ وجود ندارد. هیچ شواهد معتبری بخصوص هیچگاه تلسکوپی یا دیگر ابزار نجومی وجود چنین جسمی را ندیده و وجود آن را رد می کند. حتی هیچ شواهدی دال بر اثرات گرانشی یا جاذبه ایی این جسم بر هیچ یک از اعضای منظومه شمسی ما دیده نشده.
بناء هیچ پیشگویی معتبری برای اتفاقات نجومی در سال 2012 میلادی وجود ندارد. فعالیت خورشید همیشه بصورت یک دوره 11 ساله بوده که دوره بعدی اوج فعالیت های خورشیدی بین سالهای 2010 تا 2012 می باشد. اما زمین بطور منظم این دوره های افزایش فعالیت خورشیدی را بدون هیچگونه اثرات قابل نگرانی تجربه نموده. میدان مغناطیسی زمین به مثابه یک سپر خوب ذرات شارژ دار خورشید را همیشه دفع میکند. اما بر اساس یک دوره زمانی حدود 400 هزار ساله این قطب ها جابجا می شوند. ولی هیچ شواهدی بر تکرار این گونه جابجایی در سال 2012 وجود ندارد. حتی اگر قرار باشد این جابجایی چند صد هزار ساله میدان های قطبی آغاز شود، هیچگاه بر گردش زمین و یا بر جهت گردش محور زمین تأثیر نمی گذارد و چنین تغییر و جابجایی فقط در توان رستم دستان یا همان سوپر من فلم های تخیلی است که زمین را از جا می کند.
یگانه کشش گرانشی یا جاذبه ایی مهمی را که زمین تا هنوز تجربه کرده و همیشه تحت تأثیر آن قرار دارد، نیروی جذر و مد میان زمین و ماه است. در چند دهه آینده هم هیچگونه هم خط شدن میان سیارات پیش بینی نشده و زمین هم در سال 2012 از میان صفحه کهکشانی عبور نمی کند. در ضمن حتی اگر این گونه هم خط شدن اتفاق بی افتد، اثرات آن بر زمین بسیار کم و قابل چشم پوشی است. هر ماه دسمبر زمین و خورشید تقریبأ با مرکز کهکشان راه شیری هم خط میشوند، اما این یک اتفاق سالانه است و هیچ پیامدی هم به دنبال ندارد.
بنابرین پیش بینی تغییرات شوم یا سرنوشت مرگباری برای زمین در 21 دسمبر 2012 میلادی همه دروغ و بی اساس می باشد. در قرن های گذشته هم بار ها سرنوشت شومی برای زمین پیش بینی شده بود. خوانندگان این مقاله کاش همه فلم های دانشمند مهم نجومی آقای کارل ساگان را دیده بودند. اما برای کسانی که با کار های آقای سگان آشنا نیستند  می گویم که آقای ساگان چندین سال قبل گفته بود " ادعا های بزرگ و خارق العاده نیازمند شواهد خارق العاده اند" و باور چنین سرنوشت شوم برای زمین در سه سال بعد دور از تصور است. از سوی دیگر اگر قرار باشد چنین اتفاقی بی افتد چرا جهانیان بی تفاوت نشسته اند.
کسانی که ادعای چنین اتفاقات شوم و جدی را برای 21 دسمبر 2012 می کنند، باید ثبوت ادعای خود را هم برای مردم پیش کش کنند. کجاست شواهد این اشخاص؟ دانش این افراد برای این ادعا بر مبنای چیست؟
در واقع این افراد هیچ ثبوتی در دست ندارند و تمام ادعا ها، پیش بینی یا هر گونه اسراری که در قالب کتب، فلم های مستند و یا مقالات انترنتی در این مورد نمی تواند هیچ واقعیتی را تغییر دهد. در اخیر می گویم که هیچ ثبوت معتبری برای این ادعا ها وجود ندارد و نمی تواند هیچگونه اتفاق غیر طبیعی را برای دسمبر 2012 را ثابت بسازد.


:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 161
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 83368
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com